Motoryzacja coraz modniejsza w blogosferze

Coraz częściej wśród polskich blogów pojawiają się blogi tematyczne dotyczące motoryzacji i samochodów, nie tylko chodzi tu o blogi dotyczące tak zwanych super bryk, powstają także blogowe funcluby konkretnych modeli i marek samochodów, a także blogi dotyczące naprawy aut, części, czy opon lub też ogólnie zawierające porady dla kierowców i właścicieli aut.

Część tych blogów ma charakter hobbystyczny, a część bardziej komercyjny. Powstają też blogi, które są w pewnym sensie uzupełnienie stron i sklepów firmowych i spełniają one funkcje reklamowe. Na przykład firma Extra Opony w Warszawie, która sprzedaje opony w Warszawie utworzyła bloga na specjalnie zakupionej regionalnej subdomenie opony. warszawa.pl, gdzie pracownicy opisują nie tylko produkty oferowane przez firmę Extra Opony Warszawa, ale piszą również jakie obecnie promocje można znaleźć w sklepie firmy Extra Opony Warszawa. Pokazywane są także nowości, które pojawiają się w sklepie internetowym należącym do firmy Extra Opony Warszawa. Oczywiście publikowane są tam również informacje stricte dotyczące samej firmy Extra Opony Warszawa, zatem blog ten jest typowym blogiem reklamowym.

To tylko jeden z wielu przykładów tego typu blogów w branży motoryzacyjnej. Oczywiście nie tylko firma Extra Opony Warszawa stosuje taką strategię marketingową, ale trzeba przyznać, że jest do dobry pomysł, bo najlepszą reklamą jest reklama ukryta.

Tags: , , , , , ,

This entry was posted on Saturday, June 19th, 2010 at 18:27 You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.