Ostatnio w polskiej blogosferze można zauważyć spory przyrost blogów o tematyce ślubnej. Jest to prawdopodobnie efekt szybkiego rozwoju branży ślubnej w Polsce. W większości przypadków blogi te należą do osób prowadzących działalność gospodarczą związaną z branżą ślubną. Dominują blogi o tematyce fotografia ślubna i dekoracje ślubne.

Są także blogi dotyczące samochodów na wesel. Tego rodzaju blogi zwykle stanowią uzupełnienie strony z ofertą, portfolio fotografa albo sklepu internetowego na przykład sprzedającego dekoracje ślubne.

panna młoda z bukietem

Często tego rodzaju blogi pojawiają się na subdomenanch stron firmowych sprzedających dekoracje ślubne, czy subdomenach domeny fotografa. Czasem jednak stanowią całkowicie oddzielny serwis. Blogosfera w naszym kraju w ostatnich latach bardzo się rozbudowała, pojawia się coraz więcej blogów, a także można powiedzieć, że blog stał się neutralną formą reklamy. Na przykład firma sprzedająca dekoracje ślubne pisze bloga, w którym opisuje najnowsze trendy przygotowywania ślubu i pomysły na dekoracje ślubne, a przy okazji na takich blogach znajduje się również link do sklepu sprzedającego dekoracje ślubne albo do strony firmowej. Z kolei fotografowie na swoich blogach ślubnych zamieszczają swoje zdjęcia i zachęcają do skorzystania z ich oferty.

wesołe figurki pary młodej

Podobno najlepszą formą reklamy, jest reklama, która nie wygląda jak reklama, zatem można powiedzieć, że blogi się idealnie nadają do tego typu promocji.

Branża ślubna w Polsce będzie prawdopodobnie rozwijać się w podobnym kierunku jak na zachodzie – ludzie dzisiaj wydają potężne pieniądze na wesela i śluby – jest tu pole do popisu dla firm organizujących wesela, sklepów sprzedających modę ślubną – suknie i garnitury, cukierników tworzących ekstrawaganckie torty, kwiaciarni i firm dekoratorskich. Wszystko dlatego, że estetyka dzisiaj jest bardzo ważna dla większości klientów.

Źródła:
https://www.ibiznes.katowice.pl
http://www.infokolumna.info
https://www.wprost.pl/biznes